2014. február 12., szerda

Ankars

Nagyon megtetszett az ankars nevezetű, orosz eredetű, hajócsipke technika, mert csodás tárgyak készíthetők vele. Keresgéltem, találtam is jó pár dolgot, de kevés technikai útmutató került elő. Tanácsot kértem Frivole-tól és egy nagyon fontos információt szereztem tőle: az ankars technikánál a gyöngyöket utólag varrják a csipkéhez. Így már érthető:)
Egy angol nyelvű, online hajócsipke oktató oldalon sok segítséget találtam ITT.

Többszöri kísérletezésre ezt a kis motívumot sikerült kikerekíteni, már csak a gyöngyök hiányoznak:



O.K. so my experiences with ankars. I found some very beautiful ankars items on the web, but only a few "technical support" pages. I asked Frivole, and she recommended me this site. It is very useful. The other important info was the backwards added beads.
So after some really awful pieces I made this little motif. Beads "comeing soon".

4 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails