2013. június 8., szombat

Mit csináltam két hétig? - What did I do in the last two weeks?

Két hete írtam az utolsó bejegyzésemet, azóta sem lustálkodtam, csak éppen nem volt lehetőségem bejegyzést írni.

Többek között a "nagy projectemen" dolgoztam, ami egy pályázati anyag elkészítése.
Persze nem lennék önmagam, ha nem lódult volna meg a fantáziám, és ezzel, nem kezdtem volna bele egy kollekció megalkotásába, amelyhez kapcsolódóan megnyitottam a honlapomat is:)))

Itt találjátok: www.sos-fashion.hu

Még eléggé kezdeti stádiumban van, de a kollekcióval együtt folyamatosan töltöm majd fel tartalommal.
Előzetesen íme néhány fotó a kezdetekről:

I have made my big project for a competition. In the meantime my brain is full with new ideas of a new collection. I started my webpage, you can find  it here:
www.sos-fashion.hu
It is under development, I hope will be great to someones who loves  couture.
And here are some photos about the beginnings:








3 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails