2013. június 16., vasárnap

Javított változat - Much better

Tovább kísérleteztem a shibori nemezzel, és másodszorra már sokkal jobb lett, pontosabban olyan, amilyet szerettem volna.

A 150 cm x 160 cm-es selymet nemezeltem össze finom merino gyapjúval, a kész darab végül 65cm x 70 cm lett. Szóval jó alaposan összement. Az elkészítés ideje kb 10-12 óra volt. 
És ez még csak egy kicsike darab alapanyag, jön hozzá csodás habos nuno nemez, szabás, varrás és hímzés. A végeredményről később még közlök néhány fotót:)))

Second experiment of my shibori felting. Much better, the shape of flowers is wonderfully sharp, the basic part of the finished fabric is soft, the flowers have better solidity.
To make it was 10-12 working hours.
I will tailor it, will give it some embroidery, but the result is a secret now, so I will show you a little bit later:))







3 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan néz ki !Gyönyörű ez a technika .

    VálaszTörlés

  2. Zita vagyok Kárpátaljáról. Nemrég szerettem bele a nemezelésbe, de vannak gondjaim. Kérdezhetek , kérhetek segítséget, tanácsot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Zita! Ami azt illeti, én is kezdő nemezelő vagyok. Talán valaki tapasztaltabbat érdemes megkérdezni. én is rengeteget kérdezek, meg kísérletezem is. Sok elrontott daram gyűlik a fiókban:9 Persze ha tudok, szívesen segítek!

      Törlés

Related Posts with Thumbnails