2013. május 6., hétfő

Buillon hímzés 1. - Buillon embroidery 1.

Buillon: aprócska fémrugó, amelyet hímzéshez használunk fel.
Egy régi miseruha került a kezeim közé nemrégiben, amelyről a fém flitterek és ezen rugócskák elég nagy hányada lepergett. Pótolnom kellett valamennyit.
Fém flittert Ausztráliából vásároltam, ez volt az egyetlen gyorsan elérhető lelőhely:)))
A rugókat legyártottam. Ezüst bevonatú huzalt bontottam szét, tekertem fel tűre, majd vagdostam a megfelelő méretűre.

Itt még eredeti, megrongálódott állapotában a csodás hímzés:




Folytatásban, a rugók legyártásának menetét, és a velük való munkát mutatom majd meg:


2 megjegyzés:

  1. Legközelebb mikroszkóp alatt fogsz varrni? Nem semmi amit művelsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda mázlista vagy , hogy ilyen szépség kerül a kezeid közé !Fantasztikusan szép , s tényleg csoda amit művelsz .:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails