2012. június 30., szombat

Nyár a kertben - Summer in the garden

Mostanában sokat időzöm a kertünkben. Egyrészt, mert sokat kell locsolni, másrészt, mert a gazok szupersebességgel nőnek, azokat irtani kell, és azért is, mert végre elkezdődött a bőség időszaka.
A borsó beérett, a spenót, mángold, grünkhol, karalábé folyamatosan szüretelhető. Van, ami még készülődik, pl. a mák. 
Mákot azért ültettem, mert annyira szeretem magát a növényt. Csodás ezüstös zöld leveleivel, élénk rózsaszín pipacsszerű virágaival, és a gubókkal, amelyek ősszel mint megannyi csörgő, zörögnek.
Pillanatképek a mákról:




Ihletet adó látvány!

These are poppy seed flowers in my garden. Beautiful, bright colors, make me create something!

4 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem a mákot, minden legális formájában :) Nagyon szép.
    Gyorsan megnéztem, mi az a grünkohl, és nagyon tetszik, hol lehet olyan magot szerezni?

    VálaszTörlés
  2. Na megint előbb kérdeztem, mint gondolkodtam, már találtam is :)

    VálaszTörlés
  3. These poppy flowers are gorgeous!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails