2012. március 12., hétfő

Nyulat fonni - Spinning rabbit

Nyulat fonni nem könnyű. Mármint angóra szőrt. Finom, puha, rövidszálú és rettentően száll mindenfelé és mindenre ráragad. Persze ettől még lehet vele haladni, de nagyon lassan. 50 g angóra szőrt kb. 7-8 óra megfonni egyszálasan. Nekem legalább is. Kíváncsi vagyok, nektek milyen tapasztalatotok van erről.


Valószínüleg én vagyok türelmetlen amúgy, mert az angórámat majd kasmírral szeretném összefonni. És még nem jutottam el a kasmírig. 
Most a fonós időszakomban vagyok, ha már néhány motring elkészül, akkor az egyéb feldolgozásnak állok majd neki, úgy, mint csipkekészítés és kötés. Meg egy kis nemezelés. Meg szabás-varrás.
Per pillanat ezek elég távolinak tűnnek. De ami késik, az jön:)


Nowadays I spin angora wool. It is not very quick activity. To spin 50g angora takes 7-8 hours for me. Isn't it very slow?
Maybe it's me who is very impatient, just because the cashmere. I would like to ply my angora yarn with cashmere, but it is now only a pile of hair. I am going on spinning.



1 megjegyzés:

  1. Képzeld, Orsi! Pár órával ezelőtt kaptam meglepetésként egy halom szőrt. Finom, fehér, puha, nagyon rövid. Találgatok: ez biztos nem birka. Angóranyuszi! Majd leírom, mutatom, mit sikerült alkotni belőle.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails