2012. március 13., kedd

Angóra/kasmír - Angora/cashmere

Elkészültem az angóra-kasmír fonalammal. Külön-külön megfontam a kétféle szőrt, majd összecérnáztam őket. Szép vékony, luxus fonal lett belőle.
Az angóra fehérsége és a kasmír drapp színe finom, aranyfényű cirmosságot eredményezett.
A motringom 90g és 393m lett kétszálasan.
A kasmír viszonylag könnyen fonható, a leggyorsabb áttéten tudtam dolgozni vele, míg az angórával csak a lelassúbb kerék volt használható.


Hátra van még némi alpaka szőr kipróbálása, már kezdem is!


My angora/cashmere yarn is finished. I love the luxurious, fluffy touch of it. The method was to spin one then the other fiber, then ply them together. It is 90g and 393m.
The yarn has some sort of golden shiny color.
To spin the cashmere was much easier than the angora.
Next fiber is alpaca!


5 megjegyzés:

  1. That looks wonderful and such a professional spinning job! The colour is so beautiful. Well done!
    Fox : )

    VálaszTörlés
  2. It looks beautiful, with a rich colour. Would you use this for tatting, or knitting?

    VálaszTörlés
  3. De csodás! Kár, hogy nem tudom kinagyítani a képet.
    Nekem van egy angóra-juhgyapjú keverék fonalam, az is puha, de ez a nyuszi-kasmír keverék maga lehet az álom.
    Mi lesz belőle?

    VálaszTörlés
  4. Thanks Susan, I will use it for knitting. Actually I would like to create a new fashion collection from handmade fabrics, this yarn goes to be a basic material.

    Köszi Adrienn! Tényleg jó tapintása van, egy pulcsit kötök majd az új titkos kollekciómba:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails