2011. augusztus 4., csütörtök

Needle-punch

Tegnap rögtön választ kaptam a kérdésemre, hogy mi az a kézi varrómasina, amit kaptam. Afféle régiség. Nos kiderült, hogy egy needle-punch ( csakúgy, mint a tambour hook-nak, ennek sem találtam magyar megfelelőt ). Hurkokat készít az anyagba, afféle suba készíthető vele.
Találtam egy oldalt, egy nagyon hasonló gépezettel és csodás kézimunkákkal, íme.


Haladtam a nyaklánccal, de még nem teljesen készült el, viszont megszületett ( végre ) a csipke, ami olyan régen motoszkál a fejemben. Tökéletes lesz estélyi vagy alkalmi ruhákhoz!







Yesterday's vintage machine is a needle-punch. You can see more about it here, and many more artworks.
This cloudy motif is my new one, designed for evening dresses. More details coming soon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails