2011. március 18., péntek

Kísérletek és kudarcok - experiments and failure

Ezen a ponton helyénvalónak tűnik, hogy megmutassam, micsoda "őstehetség" vagyok. Még mindig próbálkozom a csodás fekete-fehér álomkelme létrehozásával.
Tegnap este hulla fáradtan ezt sikerült alkotnom:
Aztán még ezt:


Na, jobbnak láttam rajzolni egy kicsit, néhány hevenyészett vázlat össze is jött.

De én nem akarom, hogy foltos vagy pöttyös hatású legyen a gyönyörű csipkém!!!!! Szóval még dolgozom a témán:D
Ma már túl vagyok egy enyhe migrénen, favágáson ( mert fázom és a család férfitagjai házon kívül vannak ), a fűtésen, egy adag ruha kimosásán, néhány levélen és sikertelen üzleti telefonon. Előttem az ebédfőzés, további adag szennyes ruhák, munka ( erről majd később beszámolok )....ma este biztos sokkal jobban fog menni a tervezés:D !!!

I am a real super-talent! Still working on create my fabulous  black and white dream-lace.
Yesterday evening I was very tired but tried to make the perfect flower. The result is above. Then I made some drawings, but it is disappointing. I don't want spotty-looking or smudgy lace. So I will go on with it:D
Today I am over  a soft migraine,  woodcutting, making fire in the fireplace, a part of washing, some emails and unsuccessful business phone callings. Before me there is more washing, my work ( I will write about it later ) and my children's homecoming.
So this evening will be much better...LOL.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails