2011. február 21., hétfő

Tatting case - táska csipkének

Ma táskát gyártottam  olyan esetekre, amikor a hajócsipke kellékeimet szállítani kell.
Az alap ötletet a Katies rose cottage oldalon szereplő képek adták. Bár az én ízlésemnek egy kicsit túl édes ez a hangulat, a sok fehér árnyalat és a csipkék miatt mégis megtetszett.
Nem annyira dísz-, mint inkább használati tárgyat akartam csinálni, és mivel most úgyis szükségem van egy ilyen "csipkehordozóra" a tanítás miatt ( csipkekészítést fogok tanítani a helyi kreatív boltban ), hát elkészítettem ezt a darabot.
Persze ez nem olyasmi, amit az ember lóbál a kezében az utcán, inkább olyan mint egy nesszeszer. Ha majd előveszem és leteszem a boltban, úgy fog kinézni, mintha eladó tárgy lenne. Ez vicces:-)
Majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy a táska külső része hernyóselyem. Igen, vászon szövésű hernyóselyem. A belső része indiai pamut.










My brand-new tatting case. The idea of the design came from Katies rose cottage. The inside arrangement is mine.
I need this bag because I will teach tatting in a local creative shop, and I have to take my tatting stuff with me. Of course this is not something that I swing in the hands on the street, it is more like a make up bag. When I'll put it down in the shop  it will look like something for sale. It's funny :-)
The outside of the bag is pure silk, the inside is cotton.
And can you see the tatted motif on it?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails