2010. december 19., vasárnap

CSIPKE ÉS ZSEMLE

 Készítettem két nyakláncot, ezeket ajándékba szántam. Ma ráértem kivárni, hogy a tészta rendesen megkeljen, így nem  kenyeret ( gépben), hanem néhány csodás zsemlét sütöttem.


Nagyon szeretnék egy szép asztalterítőt "hajócsipkézni", de mivel elég nagy az étkezőasztal, nem hiszem, hogy lesz időm megcsinálni. 
Még egy kötött pulóvert is be kell fejeznem, valamint egy pár zoknit.
Vár rám néhány kiló tészta - ez esetben az a jó, hogy kölcsönkaptam egy tésztagépet, ami meggyorsítja a munkát.


És mivel az utolsó pillanatban még sikerült merített papírt vásárolnom, néhány új képeslapot  is csinálnék. Itt ragadom meg az alkalmat és köszönöm meg azon kedves olvasók elismerő szavait, akik kommentet küldtek az utóbbi post- okra.




A minap említettem barátnőimnek, hogy írok egy blogot, erre ők elég furcsán reagáltak. Azt mondták, hogy szerintük a magányos és unatkozó emberek foglalkoznak ilyesmivel. 
Hát én egyik sem vagyok, bár nincs a megszokott értelemben vett munkahelyem, főnököm, stb. Van viszont saját vállalkozásom, családom, barátaim és főleg nap mint nap új ötleteim, amiket igyekszem megvalósítani. Számomra ez a blog egy olyan hely, ahol más emberekkel teremthetek kapcsolatot szerte a világon, akiknek hasonló hobbijuk van, mint nekem. Itt a közvetlen környezetemben, azt hiszem, nem nagyon lenne kivel hajócsipke ügyben tapasztalatokat cserélni. És irtó jó érzés, amikor a világ másik feléről jönnek ötletek, tanácsok, stb.....azt hiszem, akiknek van hasonló tapasztalatuk, azok értik miről beszélek.
És meg kell mondanom, hogy akiknek a blogjait olvasom, követem, nézegetem.... hát ők sem tűnnek magányosnak és unatkozónak.




Today I made two chokers, and baked buns.


I would like to tat a tablecloth for our "Christmas table" but the table is too big...so maybe  I don't have enough time. I have to make a pullover and pair of socks as well, and some more postcards, as I could buy extra papers. 

2 megjegyzés:

  1. Lovely chockers! Hope you get everything done you planned.

    VálaszTörlés
  2. I particularly like the top blue choker - it is really lovely! Nice tatting.
    Fox : )

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails