2010. július 4., vasárnap

HÉTVÉGE

Ez a hétvége elég mozgalmasan telt. Először is beszabadultam egy boltba, és beszereztem néhány tűzpiros krisálygyöngyöt a csipkekosztümhöz, amivel még mindig sokat kell dolgoznom.


Ezen kívül vásároltam egy nagy halom színes gyapjút, majd kézműves foglalkozást tartottam saját gyerekeimnek.


Megmutattam a technikát és elkészült Rozi a kertészlány; Gülü az ufóbárány, Marci fiam műve;  és még nem készült el a sünibe oltott barnaszőrű feketebárány, amit Böbi lányom művelt. Ez utóbbit képtelen vagyok lefotózni, mert időközben lemerült az akku a fényképezőgépben.



Tegnap, vagyis szombaton elmentünk Komáromba a pékfesztiválra. Klassz volt, csak éppen három óránál többet képtelenek voltunk eltölteni a tűző napon, úgyhogy kocsiba pattantunk és továbbrobogtunk Majkpusztára, ahol egy kellemes tópart fogadott minket, majd rövid séta után az erdőben megtaláltuk az Eszterházy birtokon fekvő remeteséget, ahol a XVIII. sz-ban  kamalduli szerzetesek éltek.
Hát az egy fantasztikusan nyugodt, csendes hely, egy alkotótábor helyszínéül ideális lenne. Érdemes megnézni. Ízelítőül:



Ma pedig folytatom a piros csipkekosztümöt, mert már nem bírok magammal, szeretném már befejezni.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek a gyermekeid nemezcsinálmányai!
    Csodaszép lesz a csipkekosztüm, most megkerestem a képét, nem tudok betelni vele.

    VálaszTörlés
  2. Ó, köszönöm.

    Képzeld, ma eljutottam odáig, hogy a csipke vállarész szélezés és ujja nélkül már készen van.
    Most jön a selyem...
    Éppen dolgozom egy másik kosztümön, de amint öt perc szabadidőm akad, rögtön "csónakázom".
    Remélhetőleg hamarosan látható lesz a kész piros alkotás.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails